Prezent dla Agi

Prezent, a raczej wygrana Agi w moim małym Facebook-owym konkursie w końcu do niej dotarła, więc mogę pokazać co przygotowałam dla niej i jej córki.

Dlaczego dla Agi i jej córki? Jedno słowo - ślub. Tak Agi córka wyszła za mąż.

Nie znam Asi osobiście, a i z Agą znamy się przez Internet (a nie wróć - raz rozmawiałyśmy przez telefon). Agę znam z grup facebook-owych poświęconych haftowi. Ona także tworzy piękne prace. I to dzięki Adze moje prace hafciarskie mają cudne, robione na wymiar tego co stworzę ramki. Ja jak zwykle niezdecydowana. Za to ona zawsze doradzi, podpowie. Dzięki czemu zawsze mam tak ładnie oprawione obrazki.
Gdy Akin wybrał karteczkę z jej danymi wiedziałam, że oprócz obiecanej nagrody (breloczka) muszę dla niej stworzyć coś wyjątkowego.



Wiedziałam, że córka Agi szykuje się do ślubu, ale (cholibcia!!) zapomniałam że to już! A że nie mogłam się zdecydować to wymyśliłam, że w ramach prezentu dla Agi sprezentuję coś jej córce. I tak powstała ta karteczka.



Do karteczki dołożyłam grosik na szczęście Młodej Parze.
Mam nadzieję, że się spodoba.




Oprócz karteczki do Agi poleciał obiecany brelok (wybrała sobie szary, a ja jeszcze dorzuciłam jej brzoskwiniowy). A ponieważ Aga też haftuje w paczce dostała ode mnie wzór i muliny.



Nie wiem jakim cudem brzoskwiniowy breloczek nie załapałam się na "grupowe" zdjęcie. Ale także poleciał do Agnieszki.













ps. Wybaczcie jakość zdjęć, ale robiłam je na szybko. Do tego w deszczowy szary dzień...

Komentarze

  1. Dzięki za wszystkie prezenty. Podobają się te obejrzane, a te nie obejrzane podobać się będą również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka! Bardzo ładny wzór różyczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek z gazetki, co prawda różyczki były częścią całego wzoru, ale ja wykorzystałam tylko je :)

      Usuń
  3. Ładną karteczkę zrobiłaś :) całą paczuszka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, nie znam nikogo kto by nie lubił motywu róży w hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba już pomału sentyment do róż i ich haftowania :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty