Fluttershy już u swojej małej właścicielki

Przedstawiam Wam kolejną ślicznotkę - Dorotkę, która pięknie prezentuje się w czapie ode mnie. Wybór padł na jednego z ulubionych kucyków, tj. Fluttershy. Samą czapkę już Wam prezentowałam <tutaj>. Dziś prezentuję Wam czapkę na modelce.

Po zdjęciach nadesłanych przez mamę, wnioskuję, że czapka się podoba - co sprawia, że człowiekowi aż chce się działać dalej!!!



Obie fotki są ekstra bo świetna modelka jest na nich, ale to ostatnie skradło moje serducho, aż mi się milej na serduchu zrobiło...





7 komentarzy :

  1. Śliczna dziewczynka, do twarzy Jej w tej czapie. Wogòle nie kojarzę co to za postać bo z bajek już dawno wyrośliśmy ale po uśmiechu widać,że to jest to! :)
    Gratuluję udanej pracy :)
    Poz.Dana
    W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie: źle się wyraziłam , nie chodzi o to ,że wzór jest niewyraźny tylko ,że obrazy z nich wychodzą raczej zamazane w każdym razie nie takie jak na zdjęciu a zdjęie u mnie na pasku bocznym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha :) wywnioskowałam że to o wzór chodzi :) A bajka stara jak świat tylko co jakiś czas kucyki ewoluują :D Chodzi o Kucyki PONY

      Usuń
  2. Śliczna modelka i widać, że bardzo zadowolona z pracy Twoich rąk. Czapka pięknie się prezentuje, a te "loczki" dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka, jej właścicielka na pewno zadowolona, mina i uśmiech same mówią za siebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla takich minek wiem że warto :) A moja pasja do robótek jest jeszcze mocniejsza :D

      Usuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka