Diagram za mulinę





Jakiś czas temu zrobiłam w Inspiracji spory zapas muliny. Przy okazji zakupów Edyta przypomniała letniej promocji DMC, wyjaśniła mi w jaki sposób uzyskać promocyjny diagram. Wróciłam do domu, wybrałam wzór który mnie interesował, wydrukowałam formularz i wysłałam...
Minęło ok półtorej tygodnia i wczoraj zajrzałam do skrzynki i czekała tam na mnie duża koperta z diagramem.
mi o











Ja wybrałam diagram z wzorami kuchennymi. Nie mam żadnych takich, a na pewno mi się przyda :)




W sumie jestem zadowolona :) może dla wielu będzie to niezbyt atrakcyjny "prezent", ale ja tam i tak się cieszę. Choć przyznać muszę, że przeglądając propozycje spodziewałam się czegoś bardziej ambitnego... ale dobre i to. Mnie się udało znaleźć wzór dla siebie :) Może i Wy coś znajdziecie ;) Promocja trwa do końca sierpnia.

11 komentarzy :

  1. Fajnie, ze jestes zadowolona:) Mnie by bardziej maskotki interesowaly, ale nie bede kupowac tyle muliny. Moze kiedys maskotki znowu beda w sprzedazy to sobie kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak musiałam kupić mulinę do "niespodzianki" którą wyszywam, więc upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu

      Usuń
  2. Zawsze cieszy :) Chociaż ja akurat za takimi kuchennymi nie przepadam, ważne, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze nic kuchennego nie wyszywałam dlatego wybrałam te wzory, zresztą nie wiele mnie tam zachwyciło

      Usuń
  3. Takie prezenty zawsze cieszą :) dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam zawsze mowie,ze darowanemu nie zaglada sie w zeby:D
    Fajny wzorek ,niech sie fajnie wyszywa:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to ;) mnie się też podobają :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny motyw, fajnie, że sobie coś wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako tako się udało coś wybrać ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne wzorki. Taki motyw, np. talerza, można wykorzystać na podkładki.
    Fajny sobie wybrałaś zestaw. Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka