Opaskowe szaleństwo

Lubię opaski. Małe strojnisie tak słodko w nich wyglądają. Opaski są neutralne. Można je nosić na różne okazje, o każdej porze roku. Ja swoje zrobiłam już jakiś czas temu. Przy okazji porządków, znalazło się kilka resztek i tak są opaski. Zrobiłam 2 w kolorze szarym. Robiłam je na szydełku. Małe dzieła szukają właścicielek. Mam nadzieję, że opaski się spodobają i będę troszkę służyć.

Pierwsza jest w kolorze szarym, jest opaska wąska, z małym wzorkiem i fioletową kokardką.

Szerokość ok 19 cm


Druga jest także szara, nieco szersza, prosty wzór. Za to końce ma zszyte gumeczką w podobnym kolorze (tak by pasowała na różne główki).

Szerokość ok 20,5 cm


Opaska specjalnie jest prosta, bo kluczem są dodatki. Będzie można do niej dopinać ozdoby jakie się będzie chciało. Ja zrobiłam 3 kwiatuszki - różyczki, w trzech kolorach: różowy, żółty i błękitny. Do kwiatuszków są doszyte zapinki-broszki. I każdy kwiatuszek ma inny wymiar. Można wybrać jeden kwiatek, lub wszystkie 3.








Komentarze

Popularne posty