Czapeczka dla Nastusi

Już dawno się przymierzałam do stworzenia tej czapki. Zmotywowała mnie prośba Magdy. A że lubię robić rzeczy dla dzieciaczków to postanowiłam spróbować i zrobić podobną czapkę jaką wskazała mi na internecie.


Sen z powiek spędzały mi te włoski. Uznałam że najłatwiej będzie zrobić czapkę z kucykami i włoskami zaczepionymi podobnie jak frędzle przy szaliku...
Czapuchę zrobiłam w kolorze czekoladowym i jak przystało na małą elegantkę przy kucyku jest kokardka w kolorze czerwonym.

Moja czapeczka - fotka z lampą 

A tutaj bez lampy

I kokardka z bliska

I jak?

Mnie się ta czapusia bardzo podoba. Mimo iż, troszkę się przy niej napracowałam. Największa dłubanina (i to dosłownie) była przy grzywce, ale jako tako dałam radę...

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty