Czapeczka dla Nastusi

Już dawno się przymierzałam do stworzenia tej czapki. Zmotywowała mnie prośba Magdy. A że lubię robić rzeczy dla dzieciaczków to postanowiłam spróbować i zrobić podobną czapkę jaką wskazała mi na internecie.


Sen z powiek spędzały mi te włoski. Uznałam że najłatwiej będzie zrobić czapkę z kucykami i włoskami zaczepionymi podobnie jak frędzle przy szaliku...
Czapuchę zrobiłam w kolorze czekoladowym i jak przystało na małą elegantkę przy kucyku jest kokardka w kolorze czerwonym.

Moja czapeczka - fotka z lampą 

A tutaj bez lampy

I kokardka z bliska

I jak?

Mnie się ta czapusia bardzo podoba. Mimo iż, troszkę się przy niej napracowałam. Największa dłubanina (i to dosłownie) była przy grzywce, ale jako tako dałam radę...

13 komentarzy :

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka