Motki okiełznane

W końcu włóczka nie wala mi się po całym pokoju... Zamówiłam sobie na allegro pudełka. Tylko dwa, już wiem że mogłam wziąć jeszcze dwa, ale to następnym razem. W każdym razie na pewno nie u tego allegrowicza. Nie dość że po 3 dniach od wpływu pieniędzy napisano mi że nie ma zamówionego koloru to jeszcze na aukcji dalej proponują ten brakujący kolor! Niesmak pozostał, więc na pewno znajdę innego sprzedawcę oferującego podobne pudełka.
Na całe szczęście pudełka są zgodne z opisem i dość pojemne są. Mają prze-działkę po środku więc może być duże pudełko, albo takie dwa mniejsze. Zamykanie też jest podzielone i są dwa mniejsze. Ogólnie jestem zadowolona, a chyba najbardziej reszta domowników, bo wchodząc do mnie do pokoju nie potykają się o paczki z motkami.



Po za tym kupiłam, a właściwie kupił sobie mój Luby motek włóczki Coats LUMIO w kolorze limonki (ni żółty, ni zielony). Od razu powiem, że cena za motek dość wysoka, bo wszędzie powyżej 35 zł. Teraz trzeba mieć coś odblaskowego w terenie niezabudowanym, a że mój Luby biega to pomyślałam, że fajna byłaby czapka z takiej włóczki. Może super odblaskowa ta włóczka nie jest, ale jednak fajne rozwiązanie z tym elementami odblaskowymi. Tak m się spodobał motyw odblaskowej włóczki, że sam kupił sobie motek. Chciałam zrobić czapkę, ale stwierdził, że chce opaski na głowę i ramiona. Tak wiec będą opaski ;)

Zdjęcie z internetu, poluję na ten róż. 

Byłyby już, ale nie mam odpowiedniego szydełka. Zamówiłam sobie fajny zestaw, nawet nie drogi. Jednak wciąż czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że się doczekam...


5 komentarzy :

  1. Bardzo fajne pudełka. Jeszcze się z takimi nie spotkałam. Ja też mam całą masę pudełek a i tak wszystko mi się w nich nie mieści:)
    Włóczka bardzo ciekawa, a taki komplet szydełek miałam w sklepie:)
    Mam nadzieję, że dobrze się czujesz i wszystko OK ?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki jest coraz lepiej. Wciąż czekam na wyniki.
      A do ciebie się muszę wybrać :) jak już stanę na nogi

      Usuń
  2. To się cieszę, że lepiej się już czujesz. Jak wydobrzejesz to wpadaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać... muszę się wyrwać z domu choć na chwilę :(( szkoda tylko, że sama nie dam rady, jestem skazana na innych :(

      Usuń
  3. pudełeczka fajne, tez by mi sie przydało trochę organizacji wprowadzic w te moje rupiecie :) włóczka fajna tak jak i pomysł odblaskówych opasek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka