Zmiany

Zmiany są potrzebne każdemu... Po za tym kobieta zmienną jest!



Chciałam jakoś sygnować swoje małe dzieła. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad nazwą. ta która jest teraz niezbyt mi się podoba. Do tego ciężko ją wymówić. Jest taka nijaka. Chciałam by w nazwie było imię , ale żeby była ona uniwersalna. Bo jak zdążyliście zauważyć już nie tylko szydełko i druty królują w moich wyrobach. Romansuję też z haftem krzyżykowym (to za sprawą Edyty, choć do jej umiejętności i pięknych prac jeszcze mi daleko). Czasem też stworze coś innego jak np. upominek weselny... I tak po wielu przemyśleniach jest nowa nazwa - RĘKODZIELNIK MARTY. Podoba mi się. Choć wiem że rzeczy i blogów z nazwą rękodzielnik jest zapewne wiele. Ale to jest mi najbardziej bliskie stwierdzenie do tego robię dziś, co będę robić jutro... Bo jak widać po samym blogu, wciąż ewoluuję. Jeszcze chyba nie znalazłam swojej drogi w robótkach ręcznych... Lubię eksperymentować. Lubię nowości więc myślę że nazwa jest jak najbardziej na czasie. Jak zmiana nazwy to zmiany i na blogu, ale tym muszę poświęcić troszkę więcej czasu. No i czekam na jakieś ładniutkie logo od znajomej, żebym mogła sobie podrukować małe etykietki i doczepiać do moich prezencików.

Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko w najbliższym czasie ogarnąć i że zmiany się wam spodobają.


Komentarze

Popularne posty