Nie mogłam się oprzeć!

Nie wytrzymałam i poleciałam do Empiku. Zaopatrzyłam się w dwie gazetki o Hafcie, w których znalazłam fajne wzory. Tzn. mam nadzieję, że będą fajne jak już je wyhaftuję.
Oczywiście gazetki dopadła moja rodzicielka i choć najpierw wybór padł na obrazek przedstawiający papieża, w końcu wybrała obrazek z sikorkami. Tak więc w najbliższym czasie, jak już się odkopię troszkę z pętelkowania to na pewno zacznę haftować tenże obrazek.





Oczywiście nie obyło się bez sięgnięcia po coś o szydełkowaniu, nowe wzory do serwetek i obrusów są więc będzie można coś wyczarować :)
Oprócz tego zakupiłam dwa wzory na metryczki dla najmłodszych na Hobberia.pl. No nie mogłam się oprzeć, a schematy w porównaniu do reszty w całkiem znośnej cenie (bo trafiłam na promocję) ;)

Schemacik nr 1

Schemacik nr 2


Jedyne co mi pozostaje to zawitać jeszcze do mojej pasmanterii by się zaopatrzyć w potrzebne kolorki i ten materiał do wyszywania, za cholerę nie wiem jak się to fachowo nazywa - kanwa? płótno? Ale na pewno się dowiem od fachowca ;) jak zawitam do pasmanterii.

6 komentarzy :

  1. Ej kurcze, ja bym chciała taki obrazek Jana Pawła II wyhaftowany przez Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłowa Dziewczyna, chętnie ci coś stworzę takiego, ale najpierw muszę udoskonalić swoje umiejętności hafciarskie ;)

      Usuń
  2. A ja bym chciała taki obrazek z imieniem kubusia cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwicz kochana to haftowanie bo cudne obrazki wychodzą z tych haftów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczę, ćwiczę ;) na razie zaczęłam większy obrazek specjalnie dla mamy :)

      Usuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka