Tłusty czwartek

Dziś tłusty czwartek, a ja leżę w łóżku, bo przegrałam z przeziębieniem. Nie mam prawdziwego pączka za to znalazłam taki szydełkowy... Zastanawiam się czy nie zrobię go sama ;)


Jak widać na obrazku pączusie są z Drops Design. I jest tam wzór jak takie niekaloryczne cudeńko zrobić.
Zastanawiam się czy nie spróbować. Na forach widziałam, że nie które dziewczyny korzystają z tej strony. Mają oni także sklep ze swoimi włóczkami, więc można kupić też potrzebne materiały. Całkiem fajne rzeczy można na tej stronie znaleźć. Kto wie może spróbuję...

Komentarze

  1. Pączki są świetne! Kiedyś takie wyprodukuję na szydełku:)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuj, próbuj ;-))) czekam na efekty ;-)) Zdrowiej !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty