Tłusty czwartek

Dziś tłusty czwartek, a ja leżę w łóżku, bo przegrałam z przeziębieniem. Nie mam prawdziwego pączka za to znalazłam taki szydełkowy... Zastanawiam się czy nie zrobię go sama ;)


Jak widać na obrazku pączusie są z Drops Design. I jest tam wzór jak takie niekaloryczne cudeńko zrobić.
Zastanawiam się czy nie spróbować. Na forach widziałam, że nie które dziewczyny korzystają z tej strony. Mają oni także sklep ze swoimi włóczkami, więc można kupić też potrzebne materiały. Całkiem fajne rzeczy można na tej stronie znaleźć. Kto wie może spróbuję...

2 komentarze :

  1. Pączki są świetne! Kiedyś takie wyprodukuję na szydełku:)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuj, próbuj ;-))) czekam na efekty ;-)) Zdrowiej !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka