Zlecenie ADY skończone!

Żeby nie było, że w święta tylko leniuchowałam i jadłam... Pochwalę się. Skończyła cudne zamówienie Ady. Wybrała znów świetny kolor włóczki. Ostatnio dokupiłam sobie jeszcze dwa motki z których na pewno coś wyczaruję, bo odcień jest obłędny. I pisze to anty fanka różowego! Dacie wiarę!?!??!? Dobra, ale nie o mnie i kolorach mało być. Dawno już Ada poprosiła mnie bym wyczarowała jej komplet taki jak poprzednio, tylko żeby czapka była robiona tym samym ściegiem (tj. prawe-lewe) jak szalik. Do tego zestawu chciała szalik i mitenki. Aaa i czapka i mitenki miały mieć kwiatuszek w tym samym kolorze. Zgryz miałam podwójny, bo nie dość że nie źle mi dawała popalić moja ręka (i niestety wciąż daje :( ), to jeszcze nigdy nie robiłam tym ściegiem czapki. Na całe szczęście pomogły mi dwie dobre dusze z Facebook'owej grupy dla takich maniaczek szydełka i drutów jak ja... Za co im bardzo dziękuję ;* Adę zaś przepraszam, że tak się guzdrałam... No ale już nie piszę tylko pokazuję Wam moje małe dzieła.

Czapka


Szalik

Jedyne 180 cm długości
Mitenki do kompletu

Tak prezentują się na ręce


Mam nadzieję, że się spodobają.

Komentarze

  1. Aaaale fajne !!! te mitenki mi się najbardziej podobają, ale reszta też fachowa robota ;D :D :D Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet! Mnie też najbardziej urzekły mitenki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty