Marzy mi się... dywanik na szydełku

Marzy mi się zrobienie dywanika. Dywanika na szydełku. Od dłuższego czasu przeglądam wzory i przeszukuję Internet  by zaczerpnąć inspirację. Najgorsze, że wiele mi się podoba i nie potrafię się zdecydować. Choć pewnie pierwszy jaki zrobię to będzie prosty, okrągły dywanik.
Taki jak któryś z tych poniżej.




Chcę Wam pokazać także te, które znalazłam i w których się zakochałam. Kiedyś na pewno takie zrobię.

Boski jest!!!

W sam raz do pokoiku małej księżniczki



Komentarze

  1. Martuśku te pojedyncze dywaniki, to trochę takie jak przerośnięte obrusy, które zsunęły się ze stołu. Ale za to te wieloelementowe, powaliły mnie na kolana. Ten czarno-szaro-biały, taki poważny, elegancki - GENIALNY!!! Wiem, że zrobisz jeszcze piękniejszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać mamy podobny gust, bo ja się w nim zakochałam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty