Bucikowe szaleństwo

Mam fazę. W weekend zaliczyłam detoks szydełkowy. aż mnie nosiło. Czegoś mi brakowało w wolnych chwilach. Nie wytrzymałam jednak i niedzielne popołudnie powstało to co chyba sprawia mi największą radość. A mianowicie rzeczy dla najmniejszych milusińskich tj. dla dzieci. Tak powstały kolejne buciki. Buciki są w kolorze niebieskim i mają kokardkę w kropki. Tym razem jednak kokardka jest w tyłu bucika, a nie z boku czy z przodu. A Wam jak się podoba takie umiejscowianie kokardki???





No i jeszcze chwalę się wygrzebanym ze swoich zapasów komplecikiem dla maluszka (buciki i łapki-niedrapki), tym razem kolor fioletowy z żółtym plus pomponiki... Zrobiłam je dawno temu, teraz wygrzebałam, ponieważ znalazły nowego właściciela.








1 komentarz :

  1. Nie dziwię się, że komplecik znalazł nabywcę, bo jak już wcześniej go chwaliłem, jest naprawdę idealnie dobrany kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka